Selasa, 27 April 2010

PENGASAS ANGGERIK PESONA



Salam kpd semua..Saya sangat berminat untuk berkongsi ilmu bagi mempertingkatkan kualiti kehidupan golongan wanita dalam menghadapi cabaran di zaman yang serba moden ini....Saya menjalankan ceramah yang berbentuk motivasi diri..Saya pernah dijemput menjadi penceramah oleh Pejabat Pembangunan Wanita Negeri Melaka,Majlis Pembangunan Wanita dan Keluarga Kawasan Parliment Alor Gajah,bengkel-bengkel org awam,majlis tidak rasmi dan yg terbaru oleh Lembaga Kebajikan Perempuan Islam Alor Gajah,Melaka pd 8hb Mei nanti..Tajuk yang sering dibawa oleh saya adalah Memupuk Keyakinan Diri,Perubahan Diri,Mencari Potensi Diri dan Penampilan Diri..Sesiapa yang berminat untuk menganjurkan program ini boleh lah hubungi saya..Dan untuk rakan2 fb yang ingin mencuba produk penjagaan wajah 'Anggerik Pesona' keluaran syarikat saya,dapat kan sample PERCUMA dari saya dengan memberi alamat anda...PENGASAS ANGGERIK PESONA

1 ulasan:

komen disini... Mamaiyad sedia mendengarnya