Selasa, 20 April 2010

PRODUK ANGGERIK PESONA


INGINKAN KULIT WAJAH YANG LICIN,CERAH DAN BEBAS DARI MASALAH PIGMENTASI???

CUBA LAH PRODUK YANG SEDANG HANGAT DIPERKATAN DAN TERBUKTI BERKESAN DENGAN HARGA BERPATUTAN!!!

‘Angerik Pesona’ merupakan set penjagaan kulit wajah yang terjamin kualitinya dan selamat digunakan.Diformulasikan hasil daripada teknologi tinggi setaraf dengan produk Internasional..Tidak mengandungi bahan-bahan merbahaya seperti Hidrokinon dan Merkuri..
Rumusan berasaskan AHA’s yang diperakui oleh pakar kosmetik dunia bahawa rumusan ini sangat baik untuk pemulihan kulit wajah..Membekalkan zat-zat yang diperlukan untuk kulit kelihatan halus,anjal,sekata dan mengurangi bintik-bintik hitam di wajah..

Penggunaan yang teratur dan berterusan dapat membantu:

Menanggalkan sel-sel mati dari berkumpul di kulit wajah yang boleh menyebabkan kulit kelihatan kusam.
Membantu mengecilkan liang-liang roma supaya kulit wajah kelihatan halus dan sekata.
Mengurangi bekas-bekas jerawat dan bintik-bintik hitam ataupun pigmentasi.
Menggalakan proses pencerahan serta melambatkan proses penuaan kulit wajah.
mengurangi garis-garis halus dan kedutan.






Apa itu AHA’s ???

AHA’s adalah asid-asid yang terkandung secara semulajadi di dalam buah-buahan dan makanan seperti glikolik,laktik,sitrik dan malik..Itu lah yang dinamakan ‘asid-asid buah’.
Produk yang mengandungi AHA’s berfungsi untuk memperbaiki struktur kulit wajah dan telah diperakui oleh pakar kosmetik antarabangsa sebagai bahan yang sangat berkesan untuk mencerahkan kulit wajah..Ia bertindak menyingkirkan sel-sel mati dipermukaan dan mendedahkan sel-sel baru yang lebih cerah dan segar di sebelah bahagian bawah kulit.
Adakah penggunaa produk ‘Anggerik Pesona” akan mengelupas ???

Isu pengelupasan sering dipersoalkan oleh pengguna yang ingin mencuba sesuatu produk baru.. Untuk pengetahuan kepada pengguna,semua produk yang berasaskan AHA’s mengandungi Vitamin C yang bertindak menyingkirkan sel-sel mati bagi menggalakan pertumbuhan sel-sel baru yang lebih cerah.Walaubagaimanapun pengelupasan yang berlaku adalah minima terutama sekitan kawasan hidung dan mulut tetapi terdapat juga pengguna yang tidak mengalami pengelupasan.
Namun begitu proses ini tidak lah ketara dan sangat berbeza daripada pengelupasan yang diakibatkan oleh bahan Hidrokinon di mana kulit akan kering dan bersisik-sisik..
Berapa lama kah kesan akan nampak ???

Kesan pencerahan dan pembaikpulih kulit wajah dapat dilihat dalam tempoh masa 1 bulan jika digunakan secara teratur dan berterusan..Walaubagaimanapun kecepatan keberkesanan bergantung kepada jenis kulit kerana ada segelintir pengguna merasai perbezaan dalam masa tidak kurang 2 minggu..
Adakah produk ‘Anggerik Pesona” sesuai untuk semua jenis kulit ???

Produk ‘Anggerik Pesona’ dirumus untuk kesesuaian kepada semua jenis kulit wajah..Tdak kira sama ada jenis kulit normal,kulit kering,kulit berminyak,kulit kombinasi dan kulit bermasalah..
Dan produk ‘Anggerik Pesona’ telah diperakui oleh pengguna keberkesanan mengatasi masalah kulit wajah yang berjerawat dan bintik-bintik hitam mahupun pigmentasi.


Tetapi kepada sesiapa yang mempunyai kulit sensitive haruslah lebih berhati-hati kerana kulit yang sensitive amat manja dan agak sukar untuk kulit mereka menerima sesuatu produk yang bersesuaian..Syarikat kami tidak menyediakan sebarang produk untuk jenis kulit sensitive..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen disini... Mamaiyad sedia mendengarnya